Stories

We love a good story

Jij ook? Dan ben je hier aan het juiste adres. Op deze pagina geven we carte blanche aan onze liefde voor een goed verhaal. Van nieuwe trends tot interessante insights, you read it here first.

All I Want For Christmas is een leuk eindejaarsgeschenk!

Ho-ho-hold up! Mariah Carey haar stem ontdooit langzaam en de eerste kerstbomen loeren om de hoek. Dringend tijd om als bedrijf of organisatie al even stil te staan bij … eindejaargeschenkjes! Verras werknemers of charmeer klanten met een kerstcreatie op maat. Need inspiration? We got you.

Google Ads goes responsive: minder controle, meer gericht

Je merk staat op punt, je website is oogverblindend en je social media posts staan klaar om viraal te gaan. Maar zonder grote naamsbekendheid blijft het online aanwerven van nieuwe klanten een uitdaging. Google Ads kan een oplossing bieden.

Content is King: waarom content creatie belangrijk blijft

Naar schatting krijgen we dagelijks tot 3000 reclameboodschappen te zien. Er wordt gevochten om de aandacht van de consument terwijl de reclamemoeheid bij de consument toeneemt. Het behouden van de aandacht van die consument gaat dus veel verder dan geld in reclame pompen.

Marketing in de metaverse: (on)haalbaar?

Mark Zückerberg lanceerde de rebranding van zijn bedrijf Facebook, Inc. naar Meta Platforms bijna een jaar geleden. Maar waarvoor staat het concept juist en geldt het vandaag reeds als een interessante marketingtool?

Playing for the same team

Say Hey & WIT bundelen de krachten en gaan samen verder als één groot team in de kantoren van Say Hey.

De kracht van witruimte op je website

Captivate your online audience. Een simpel motto, maar het is slechts een eerste stap. Jouw website moet namelijk niet enkel de aandacht trekken, je moet de aandacht van de gebruiker ook behouden.

Op zoek naar een memorabele merknaam

Jouw bedrijfsnaam is het eerste wat klanten zien of horen als ze bij jou terecht komen. We adviseren dus al meteen: het kiezen van de juiste bedrijfsnaam is een cruciale strategische keuze.

Maak van je webshop een online succesverhaal

Een webshop met een zo hoog mogelijk aantal conversies lijkt soms de enige parameter voor succes te zijn. Hoe meer er verkocht wordt, hoe meer omzet er gedraaid wordt, dus hoe succesvoller onze webshop is? Ja, maar … er is meer!

Motion design: geef je merk een extra dimensie

Bewegende beelden zijn de tool om als onderneming snel en efficiënt informatie over te brengen aan je doelgroep. Eén van de mogelijkheden om het verschil te maken met video is motion design. Wat is het en waarom kan jij het gebruiken?

Een sterk merk in de zorgsector

De zorgsector evolueert naar een vrije markt waar concullega’s zich meten met elkaar om zowel patiënten en bewoners als werknemers aan te trekken. Hoe kan jij je kwaliteiten op een goede manier vertalen naar een strategisch marketingtraject?

Een nieuwe kracht aan het woord, letterlijk!

Eind september verwelkomden we Nick als verse kracht binnen het team van Say Hey. Hij schijnt een licht over zijn eerste maanden en welke uitdagingen een copywriter allemaal op z’n bord krijgt.

Time to review your opinion on reviews!

Wie checkt altijd toch snel even TripAdvisor vooraleer ze een reis boeken of Rotten Tomatoes voor de juiste film? Juist ja, reviews are everywhere. En ze kunnen ook jouw brand versterken!

Say Goodbye to Internet Explorer!

Microsoft gooit eindelijk de handdoek in de ring: in de loop van volgend jaar (2022) zal Internet Explorer niet meer ondersteund worden.

Google loves content

Deel je expertise, inspireer je klanten en verleid Google. Je doet het alle drie tegelijkertijd met relevante content.

Het belang van een sterk logo

Het logo van een bedrijf is vaak het eerste wat (potentiële) klanten te zien krijgen. Het is een visueel merkteken dat een bepaalde indruk nalaat.

De weg naar een onderscheidende merknaam

Een naam brengt herkenbaarheid, betekenis en dient de visie en kwaliteiten van een bedrijf uit te stralen. Een naam moet origineel en onderscheidend zijn om memorabel te zijn in de sector.

De kracht van Employer Branding

Het doel van iedere onderneming is om zo goed mogelijk te zijn in wat je doet, wat er bijgevolg voor zorgt dat je winstgevend bent.

Digitale marketing strategie

Het uitbouwen van digitale communicatie met een doordachte aanpak is niet meer weg te denken in de ondernemingswereld.

To app or not to app?

Een app of webapplicatie? Wat is het verschil? Wanneer kies je voor welke oplossing? We doen het voor jou uit de doeken.